Hei og velkommen til min blogg. Dette er en enkel side hvor jeg kan vise noen av bildene mine. Enten det er fra "Åteplassen" eller det er fra naturen rundt oss. Håper du liker det du ser og kan kose deg med bildene. Da er noe av målet med siden oppfylt. Hilsen Knut

lørdag 26. februar 2011

Dvergdykker

Om vinteren kommer det endel Dvergdykkere til Lista. Den holder seg innenfor Moloen og dykker der etter mat. Det er en ganske sky fugl, men om du sitter ganske stille i bilen, kan du komme ganske nær den.

2 kommentarer:

Ruben Larsen sa...

Et flott foto av dvergdykkeren.

Siden du er interessert i både fugl og foto ønsker jeg å invitere deg til å bli medlem av fugleforum.no

Hadde vært hyggelig om du la ut et bilde i galleriet der!

mvh
Ruben Larsen, leder av fugleforum.no

Knut J Andersen sa...

Hei Ruben.
Takk for kommentar.
Takk for invitasjonen til fugleforum. Nå er jeg medlem.
Knut