Hei og velkommen til min blogg. Dette er en enkel side hvor jeg kan vise noen av bildene mine. Enten det er fra "Åteplassen" eller det er fra naturen rundt oss. Håper du liker det du ser og kan kose deg med bildene. Da er noe av målet med siden oppfylt. Hilsen Knut

søndag 14. august 2011

Her er Trio.

Av kommentarene jeg har fått ser jeg at dere har registrert at vi har fått oss hund. Takk for hyggelige kommentarer.
Som dere ser, er det en flott liten Cavalier King Charles Spaniel. Den er 12 uker gammel i dag. En liten skøyer og kosegutt. Her tar han seg en hvil i bakken etter å ha lekt mye. Når kvelden kommer er han helt utslått og ligger med beina i været. Har aldri sett en valp med slik appetitt. Om morgenen når vi står opp og han har vært ute på do, kan han ikke få maten fort nok. Går det ikke fort nok, tar han et par bjeff. Når jeg rister med matboksen, danser han mot matfatet. Det var bare noen få ord om Trio slik at dere kjenner han om dere innimellom får se noen bilder av han.

12 kommentarer:

Anonym sa...

For en vidunderlig valp.
Her har du turkamerat.

Marit
Telemark.

Anonym sa...

Fantastisk fin hund.

Molde.

Anonym sa...

Hei :)
Trio er verdens fineste og søtaste hunder som fins :)
Hilsen Malin :)

Anonym sa...

Utrolig fin hund.
Er jo til og spise opp.

Nina S.
Nordland.

Anonym sa...

For en vidunderlig valp.
Liker veldig godt den fargekominasjonen.
Tenker det er mye liv i heimen nå ja.

Monica.
Romsdal.

Anonym sa...

Gøy med besøk av deg og Trio her om dagen.
Ungene er helt betatt av hunden.
Trio er en skikkelig sjamør og en skøyer.

Glenn Byremo.

Anonym sa...

En virkelig fin valp du har fått deg Knut,

Kåre P.
Aust-agder.

Anonym sa...

Hei Knut.
Gratulerer med en nydelig valp.
Fin fargekominasjon synes jeg.

Gunnar Olsen.
Oslo.

Anonym sa...

Nei dette var moro og se.
Jeg hadde en "blackandtan".
Den ble syk ifjor og måtte avlives dessverre.
Sørger enda over tapet av "Toppsy".Uff og huff.
Men nå fikk jeg litt "gnist" til og skaffe meg en ny valp når seg så bildet av denne søte valpen her,Trio.
Nydelige farger på denne kominasjonen,treecolor.
Navnet på valpen din passer perfekt til rasen.

Magda.

Anonym sa...

Kjempefint bilde av en nydelig valp.
Jeg hadde samme rasen men typen "Ruby" i fargekombinasjon.
Men denne treecolor valpen var spesiell fin synes jeg.
Interresant blogg, du har med mye spennende innslag av fugler.

Bjørn.

Knut J Andersen sa...

Hei alle sammen.
Hyggelig med mange kommentarer om Trio. Ser at det er en kjent rase. Flere har hatt denne rasen, men en annen fargekombinasjon. Har hatt Blendheim tidligere, men den ble syk og vi måtte avlive den. Til min kones store sorg. Skal prøve å holde dere oppdatert etter hvert som den vokser. Hilsen Knut

Anonym sa...

Hei,Knut.Trio er verdens skjønneste hund:-)Hilsen Johanne.