Hei og velkommen til min blogg. Dette er en enkel side hvor jeg kan vise noen av bildene mine. Enten det er fra "Åteplassen" eller det er fra naturen rundt oss. Håper du liker det du ser og kan kose deg med bildene. Da er noe av målet med siden oppfylt. Hilsen Knut

søndag 4. desember 2011

Endelig hjemme fra sykehuset.

Hei alle sammen. Endelig er operasjonen over. En tøff tid, men håper og tror jeg er tilbake om ikke så lenge. Ikke mye produktivt i disse hårde tider. Smertene har vært store og tiden har blitt lang. Midt oppi dette får jeg melding om at stormen har blåst åteplasshytta overende. Heldigvis har den fart vel med den tross alt. To gode venner Willy og Glenn, har fått den på plass igjen. Mitt store mål denne vinteren, var å få knipset "Kongen" dvs Kongeørnen. Ser ikke så veldig lyst ut, men håper at jeg skal være klar i slutten av januar-2012.
Takk til alle som har lagt inn komentarer på innleggene mine. Har fulgt med på mobilen og lest der. Et lite lys i en litt mørk tid. Håper å komme tilbake sterkere etterhvert. Kom hjem på torsdag og føler meg allerede mye bedre. Et lite bilde fra sist vinter. Litt knuffing på fuglebrettet mellom to Kjernebitere. En flott fugl som pleier å komme innom i hagen. Ikke alltid med en gang, men litt utpå vinteren. Mange hilsener fra Knut

15 kommentarer:

Morten Borg sa...

Knallbra kjernebiterbilde, ikke enkelt å fange den situasjonen.
morten
http://kjernebitern.blogspot.com/

Anonym sa...

Håper det beste Knut.
Livlig bilde av småfuglene.

Marit.
Telemark

Anonym sa...

Godt og høre at det går den rette veien.
God bedring.
Fine bilder.

Magda.

Anonym sa...

Godt og høre at det går framover med deg.
Heldigvis at ikke åtebua ble ødelagt da.
Fint bilde og god bedring.

Sander.

Anonym sa...

Fint bilde.
God bedring og lykke til med åteplassen.
Arnhild.

Anonym sa...

Bra at det går Den rette veien.
Fint og innlevende bilde.
Lykke til med åtebua.

Gunnar Olsen
Oslo.

Anonym sa...

Fint bilde og god bedring.
Blir gøy og følge med på åtebua i vinter.

Nina.
Nordland.

Anonym sa...

Gleder meg til forsettelsen av bilder fra åteplassen.
God bedring Knut.

Kjell
Soknedal

Hilda R.B sa...

Dette var et knallbilde!!! Så fint du har fanget det inn. Og så bakgrunnen da, der de sitter å ser på. Råstilig!!!
God bedring til deg.

Anonym sa...

Knallfint bilde av kjernebiter og dompap.
Kommer i julestemning når jeg ser sånne bilder.
Jeg hiver meg også på og ønsker deg god bedring og god jul.

Peder L.

Anonym sa...

Ett meget pent bilde.
God bedring og god jul.

Kåre.

Anonym sa...

Guri så fint bilde av kjernebiter
og dompap.
Allid mye liv ved ett fuglebrett.
Lykke til med åtebua.
God jul.

Molde.

ketil olsen sa...

Ønsker deg riktig god bedring.

ketil

Anonym sa...

Nydelig julemotiv av småfuglene.
Er ikke mye fugl på brettet mitt idag.
Full storm her i rogaland.
God jul og masse god bedring til deg Knut.

Lars G.
Rogaland.

Unknown sa...

Knall flott fotografert og pluss for to dompene i bakgrunn.

duy