Hei og velkommen til min blogg. Dette er en enkel side hvor jeg kan vise noen av bildene mine. Enten det er fra "Åteplassen" eller det er fra naturen rundt oss. Håper du liker det du ser og kan kose deg med bildene. Da er noe av målet med siden oppfylt. Hilsen Knut

søndag 13. mars 2011

Fra Ørnereservatet mellom Hirtshals og Skagen

I sommer var jeg og besøkte Ørnereservatet i Danmark. Var veldig spent på hva dette var og hvordan det fungerte. Showet viste Svartørn - Havørn - Kongeørn - Jaktfalk(Grønnland) - Jaktfalk(Island) og Vandrefalk. Det var naturligvis spennende da det var fugler her jeg aldri hadde sett tidligere. En av de veldig spennende var Svartørnen. Den landet rett ved siden av meg og når den lettet igjen, slo den ene vinga borti min Canon. Flotte fugler var de alle og kanskje den gjeveste, var Grønnlands Jaktfalk.

Ingen kommentarer: